Informacje związane z COVID-19

Pliki świetlicy do pobrania


Dokumenty obowiązujące w przyszłym roku szkolnym 2021/22

Karta zgłoszenia dziecka do świetlicy 2021-22.doc

Upoważnienie do odbioru dziecka ze świetlicy 2021-22.doc

Upoważnienie do samodzielnego powrotu dziecka ze świetlicy 2021-22.doc

 

 

 

 

Dokumenty obowiązujące w roku szkolnym 2020/21

Oświadczenie rodzica odnośnie pracy związanej z zapobieganiem, przeciwdziałaniem, zwalczaniem COVID-19 .doc

Karta zgłoszenia dziecka do świetlicy 2020-21.doc

Upoważnienie do odbioru dziecka ze świetlicy 2020-21.doc

Upoważnienie do samodzielnego powrotu dziecka ze świetlicy 2020/2021.doc


RODO

Klauzula informacyjna

Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia  o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO)

informujemy, że:

 1) Administratorem danych osobowych Pani/Pana oraz dziecka jest Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 146 im. Janusza Korczaka z siedzibą w Warszawie
przy ul. Domaniewskiej 33;

2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych należy kontaktować się z Panem Sławomirem Dudą, inspektorem ochrony danych, pod adresem:  sduda.iod@dbfomokotow.pl;

3) dane osobowe Pani/Pana oraz dziecka są przetwarzane w celach wynikających z przepisów prawa, a zwłaszcza ustawy Prawo oświatowe, ustawy o systemie informacji oświatowej oraz aktów prawnych wydanych na podstawie tych ustaw, w tym rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych szkół, w zakresie realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych  i opiekuńczych, przy czym podstawę przetwarzania danych osobowych na gruncie RODO stanowią przede wszystkim art. 6 ust. 1 lit. C, oraz art. 9 ust. 2 lit. g tego rozporządzenia; niekiedy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Szkołę może być dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych uzyskiwana na zasadach określonych w art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a.

4) Administrator może przekazać dane osobowe upoważnionym podmiotom tylko na podstawie i w granicach przepisów prawa;

5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej, a gdyby miało się to odbywać, pozostanie zgodne z zasadami wynikającymi z RODO;

6) dane będą przechowywane przez okres wskazany w art. 160 ustawy Prawo oświatowe, z którego wynika, że dane osobowe kandydatów zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym kandydat uczęszcza do szkoły, zaś dane osobowe kandydatów nieprzyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego są przechowywane w szkole, przez okres roku, chyba że na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem;

7) Każda osoba, której dane dotyczą, jest uprawniona w trybie art. 15 RODO do uzyskania dostępu do danych osobowych jej dotyczących oraz informacji o prawie do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia oraz wniesienia sprzeciwu;

8) W trakcie przetwarzania danych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do ich profilowania;

9) jeśli przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa możliwe jest zgodnie z art. 77 RODO wniesienie skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

10) podanie danych osobowych jest obowiązkowe wówczas, gdy wynika to wprost z przepisów ustaw, o których wyżej mowa lub rozporządzeń wydanych na ich podstawie, w pozostałym zakresie nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym realizację pomocy psychologiczno – pedagogicznej przez Szkołę, lub warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie do szkoły.

A D M I N I S T R A T O R